Drukuj

Wygodna forma rejestracji pacjentów poprzez Call Center

Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie sp. z o.o. stosuje nowoczesne udogodnienia w procesie rejestracji pacjentów do poradni podstawowej opieki zdrowotnej i poradni specjalistycznych. Naszym priorytetem jest zapewnienie łatwego i wygodnego dostępu do usług medycznych, dlatego umożliwiamy rejestrację bez wychodzenia z domu poprzez automatyczny system Call Center.

Od ponad 2 lat punkt Call Center stanowi efektywne narzędzie ułatwiające komunikację między pacjentami a ośrodkiem medycznym. Zespół wyszkolonych konsultantek zajmuje się szeregiem zadań, mających na celu usprawnienie obsługi pacjenta w tym:

Rejestracją do poradni i konsultacji. Pacjenci mogą z łatwością umawiać się na konsultacje lekarskie, wizyty kontrolne oraz inne świadczenia medyczne.

Zmianą terminów. Call Center umożliwia elastyczną zmianę ustalonych wcześniej terminów udzielania świadczeń, informując pacjentów o ewentualnych zmianach.

Powiadamianiem o terminach. System automatycznie informuje pacjentów (e-mail, SMS, telefonicznie) o zbliżającym się terminie udzielania świadczenia oraz zaprasza na regularne wizyty kontrolne.

Informowaniem o usługach szpitala. Konsultanci służą pomocą w wyszukiwaniu informacji o właściwych komórkach organizacyjnych szpitala oraz udzielają informacji na temat świadczeń zdrowotnych szpitala.

Informowaniem o profilaktyce. Pacjenci są informowani o akcjach promocyjnych związanych z badaniami profilaktycznymi.

Nasz zespół Call Center, dostępny jest pod numerem 58 686 01 00 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 i składa się z doświadczonych rejestratorek medycznych. Centrala telefoniczna pozwala obsłużyć kilka połączeń jednocześnie, skracając czas oczekiwania na połączenie do zaledwie 40 sekund.

Dziennie odbieramy około 300 telefonów, a przeciętny czas rozmowy wynosi 1,5 minuty. Wszystkie rozmowy są rejestrowane, co gwarantuje najwyższe standardy obsługi oraz doskonałą realizację naszej misji: "By zawsze służyć pomocą".

-Większość spraw z którymi zgłaszają się osobiście pacjenci do rejestracji głównej w kościerskim szpitalu, można załatwić telefonicznie za pośrednictwem Call Center. To rozwiązanie sprawia, że nasze usługi są jeszcze bardziej dostępne dla pacjentów, w szczególności stanowią ułatwienie dla osób senioralnych oraz osób z niepełnosprawnościami. Serdecznie zapraszam do korzystania z nowoczesnych rozwiązań naszego szpitala - podkreśla Mirosława Rymon Lipińska – koordynator Centralnej Rejestracji.

Call Center Kościerzyna