Drukuj

Rejestracja do poradni specjalistycznych mieści się w holu głównym (wejście główne do szpitala).

Czynna jest od pon.-pt. 8:00-18:00

Wprowadzono udogodnienia w sposobie rejestracji pacjenta do poradni specjalistycznych, umożliwiające dodawanie połączeń oczekujących oraz rejestrację online.

Od dnia 01.07.2021r. uruchomiono automatyczny system Call Center. To rozwiązanie ma usprawnić komunikację pomiędzy pacjentem a naszym ośrodkiem medycznym.

Czym dokładnie zajmuje się Call Center?

Z pomocy konsultantów Call Center można skorzystać

dzwoniąc pod numer

58 686 01 00

od pon.-pt. od 8:00-18:00

Centrala telefoniczna umożliwia przyjęcie w formie kolejki kilku połączeń w jednym czasie. Wszystkie rozmowy również są rejestrowane w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.

W Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie sp. z o.o. jednocześnie funkcjonuje system MPI przeznaczony do rejestrowania się online.

system MPI

Pacjenci posiadający aktywne e-skierowanie za jego pośrednictwem mają możliwość zapisania się do poradni specjalistycznych bez konieczności wizyty w szpitalu, czy udziału Call Center. Do zalogowania w systemie wystarczy we własnym zakresie założyć konto. Pełny zakres funkcjonalności konta w systemie MPI jest możliwy do uzyskania po potwierdzeniu swojej tożsamości w Centralnej Rejestracji przy najbliższej wizycie w szpitalu.

Autoryzacja konta umożliwi uzyskanie dostępu do swoich danych medycznych np.: wyników badań, kolejek oczekujących, pobytów, wizyt.

Odsłony: 31449