Wprowadzono udogodnienia w sposobie rejestracji pacjenta do poradni specjalistycznych, umożliwiające dodawanie połączeń oczekujących oraz rejestrację online.

Rozbudowana została sieć teleinformatyczna w celu ułatwienia kontaktu telefonicznego z Centralną Rejestracją szpitala oraz bezpośredniego rezerwowania nowych terminów do poszczególnych poradni specjalistycznych.

Od dnia 01.07.2021r. uruchomiono automatyczny system Call Center. To rozwiązanie ma usprawnić komunikację pomiędzy pacjentem a naszym ośrodkiem medycznym. Zaawansowany system pozwala na odbieranie połączeń telefonicznych od pacjentów jak również kontakt przez wszystkie kanały komunikacyjne: telefon, SMS.

Czym dokładnie zajmuje się Call Center?

  • rejestracją pacjentów do poradni, na konsultacje lekarskie, wizyty kontrolne i inne świadczenia medyczne,
  • umożliwieniem zmiany ustalonego uprzednio terminu udzielania świadczenia lub informowaniem pacjenta o zmianie tego terminu,
  • powiadamianiem (w formie e-mail, SMS lub telefonicznie) o zbliżającym się terminie udzielania świadczenia,
  • zapraszaniem na okresowe wizyty kontrolne,
  • wyszukiwaniem informacji o właściwej komórce organizacyjnej szpitala udzielającej świadczeń zdrowotnych ,
  • informowaniem o akcjach promocyjnych w zakresie szczepień i badań profilaktycznych.

Z pomocy konsultantów Call Center można skorzystać

dzwoniąc pod numer 58 686 01 00

od pon.-pt. od 8:00-18:00

Centrala telefoniczna umożliwia przyjęcie w formie kolejki kilku połączeń w jednym czasie. Wszystkie rozmowy również są rejestrowane w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.

-Odpowiadając na wymogi obecnych czasów Zarząd zdecydował o wprowadzeniu udogodnień dla pacjentów rejestrujących się do poradni specjalistycznych. Zależało nam na rozszerzeniu możliwości korzystania z usług Rejestracji Głównej szpitala, tak aby każdy pacjent mógł załatwić swoją sprawę bez konieczności wychodzenia z domu. Nowy system to również odpowiedź na zgłaszane przez pacjentów problemy, dotyczące dodzwonienia się do placówki. Aktualny system umożliwi przyjęcie połączenia i poinformuje o kolejności oczekiwania na połączenie z konsultantem – Marzena Mrozek prezes zarządu Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie sp. z o.o.

W Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie sp. z o.o. jednocześnie funkcjonuje system MPI przeznaczony do rejestrowania się online.

Zaloguj się w systemie MPI

Pacjenci posiadający aktywne e-skierowanie za jego pośrednictwem mają możliwość zapisania się do poradni specjalistycznych bez konieczności wizyty w szpitalu. Do zalogowania w systemie wystarczy we własnym zakresie założyć konto. Pełny zakres funkcjonalności konta w systemie MPI jest możliwy do uzyskania po potwierdzeniu swojej tożsamości w Centralnej Rejestracji przy najbliższej wizycie w szpitalu. Autoryzacja konta umożliwi uzyskanie dostępu do swoich danych medycznych np: wyników badań, kolejek oczekujących, pobytów, wizyt.

Dzięki wprowadzonym nowym udogodnieniom większość spraw jest możliwa do załatwienia bez konieczności wizyty w Rejestracji Głównej.